Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálat 2021. június 2-án 11 és 14 óra között a Vörösmarty utca 2. szám alatt, a Polgármesteri Hivatalnál lesz elérhető.
A Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálat egy bármikor rugalmasan bevethető - a változó igényekhez és körülményekhez gyorsan és hatékonyan alkalmazkodni képes - mozgatható ügyfélszolgálati iroda, ahol az ügyfelek a kormányablakokban elérhető számos ügytípust intézhetnek, továbbá lehetőség van a hatósági eljárások megindítására szolgáló kérelmek benyújtására, illetve tájékoztatást kaphatnak az egyes eljárásokban az ügyintézés menetéről (a szükséges dokumentumokról, az eljárás költségeiről, ügyintézési határidőről).
A mobilizált kormányablakokban - többek között - az alábbi ügyek intézésére van lehetőség:
- személyi igazolvány igénylése
- lakcímváltozás bejelentése
- jogosítvány (vezetői engedély) ügyintézés
- parkolási igazolvánnyal kapcsolatos ügyek
- diákigazolvány igényléséhez szükséges NEK adatlap felvétele
- útlevél igénylése
- ügyfélkapu regisztráció