Eboltás

 
Időpont és helyszín:
 
2021. június 14. 16 és 17 óra között: Községháza
2021. június 14. 17 és 18 óra között: vasútállomás

Minden 3 hónap feletti kutyát évente veszettség ellen be kell oltani és féreghajtó kezelésben kell részesíteni. Az összevezetett ebek oltása 4000 Ft, a féreghajtó tabletta 10 kg-onként 200 Ft.

Csak CHIPELT kutyát tudunk beoltani. A harapós kutyákat szájkosárral kell elővezetni, a gazdik pedig tartsanak távolságot egymástól. Eboltási igazolványt szükséges elhozni, pótlása 300 Ft.

Előzetes időpont egyeztetés után háznás is megoldható az oltás.

További információ dr. Cseh Kornéltól kérhető a +367202173745 vagy a +36308161365 telefonszámon.

Pótoltás 2021. június 21-én, 16 és 16:30 között a községházánál, 16:30 és 17 óra között a vasútállomásnál.

Online időpontfoglalás oltásra

Tisztelt Lakosság!

Kormánymegbízott Úr tájékoztatása alapján a mai naptól, 2021. 05. 27-től ismételten lehetőség nyílik megyénkben lakossági online időpont foglalásra Pfizer, Szputnyik és Sinopharm oltóanyagok vonatkozásában.

Jövő héten szerdáig, 2021. 06. 02-ig bezárólag 6000 adag Pfizer, 2085 adag Szputnyik és 900 adag Sinopharm oltóanyag felvételére lehet időpontot foglalni, azon személyeknek, akik érvényes regisztrációval rendelkeznek.

Járásunk területén Bicskén és Csákváron található oltópontokon van lehetőség a Pfizer vakcina felvételére, de várják az oltakozni vágyókat Székesfehérváron, Dunaújvárosban, Ercsiben, Enyingen, Móron, Sárbogárdon is.

A lakosság az időpontfoglalást továbbra is a www.eeszt.gov.hu oldalon tehetik meg.

Vértesacsa, 2021.05.27.

Szabó Gábor
hivatalvezető
Fejér Megyei Kormányhivatal Bicskei Járási Hivatal

Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálat

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálat 2021. június 2-án 11 és 14 óra között a Vörösmarty utca 2. szám alatt, a Polgármesteri Hivatalnál lesz elérhető.

A Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálat egy bármikor rugalmasan bevethető - a változó igényekhez és körülményekhez gyorsan és hatékonyan alkalmazkodni képes - mozgatható ügyfélszolgálati iroda, ahol az ügyfelek a kormányablakokban elérhető számos ügytípust intézhetnek, továbbá lehetőség van a hatósági eljárások megindítására szolgáló kérelmek benyújtására, illetve tájékoztatást kaphatnak az egyes eljárásokban az ügyintézés menetéről (a szükséges dokumentumokról, az eljárás költségeiről, ügyintézési határidőről).

A mobilizált kormányablakokban - többek között - az alábbi ügyek intézésére van lehetőség:

  • személyi igazolvány igénylése
  • lakcímváltozás bejelentése
  • jogosítvány (vezetői engedély) ügyintézés
  • parkolási igazolvánnyal kapcsolatos ügyek
  • diákigazolvány igényléséhez szükséges NEK adatlap felvétele
  • útlevél igénylése
  • ügyfélkapu regisztráció

10. oldal / 46