Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálat
Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálat 2021. június 2-án 11 és 14 óra között a Vörösmarty utca 2. szám alatt, a Polgármesteri Hivatalnál lesz elérhető.
A Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálat egy bármikor rugalmasan bevethető - a változó igényekhez és körülményekhez gyorsan és hatékonyan alkalmazkodni képes - mozgatható ügyfélszolgálati iroda, ahol az ügyfelek a kormányablakokban elérhető számos ügytípust intézhetnek, továbbá lehetőség van a hatósági eljárások megindítására szolgáló kérelmek benyújtására, illetve tájékoztatást kaphatnak az egyes eljárásokban az ügyintézés menetéről (a szükséges dokumentumokról, az eljárás költségeiről, ügyintézési határidőről).
A mobilizált kormányablakokban - többek között - az alábbi ügyek intézésére van lehetőség:
- személyi igazolvány igénylése
- lakcímváltozás bejelentése
- jogosítvány (vezetői engedély) ügyintézés
- parkolási igazolvánnyal kapcsolatos ügyek
- diákigazolvány igényléséhez szükséges NEK adatlap felvétele
- útlevél igénylése
- ügyfélkapu regisztráció
VEGYES HÁZIORVOSI ÉS ISKOLA-EGÉSZSÉGÜGYI PRAXIS
Megye: Fejér
Település: Vértesacsa
Ellátandó lakosságszám 1884 (kártya 1866)
Ellátandó települések száma: Vértesacsa település
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2021.09.01.
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi és iskola-egészségügyi
Típusa: Vegyes
A pályázat benyújtásának határideje: 2021.08.01.
A pályázat elbírálásának határideje: 2021.08.15.
PÁLYÁZATI FELTÉTELEK
- vállalkozás keretében történő működtetés;
- a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000.(II.25.) EüM rendelet szerinti képesítés;
- az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény végrehajtásáról szóló 313/2011.(XII.23.) kormányrendeletben előírt feltételek megléte;
- az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII.15.) kormányrendeletben előírt feltételek megléte;
- büntetlen előélet;
- cselekvőképesség;
- egészségügyi alkalmasság;
CSATOLANDÓ DOKUMENTUMOK
- A pályázati feltételeknél meghatározott iskolai végzettséget igazoló okmány hiteles másolata.
- Önéletrajz, ezen belül részletes szakmai életrajz.
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány.
- Egyéb végzettséget, szakvizsgákat igazoló okiratok másolata.
- A pályázó nyilatkozata arról, hogy a képviselő-testület ülése során Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXXI. tv. 46. § (2) bekezdés c) pontja alapján a nyilvános tárgyalásba beleegyezik-e. (Amennyiben valamennyi pályázó nem egyezik bele a nyilvános tárgyalásba, abban az esetben a pályázatok zárt ülésen kerülnek véleményezésre és elbírálásra.)
- A pályázó hozzájárulása, hogy a pályázati eljárásban résztvevők a pályázati anyagot megismerjék, és abba betekinthessenek.
- A vállalkozás meglétét igazoló dokumentumok
A PÁLYÁZAT BENYÚJTÁSA
A pályázatokat 1 példányban kell sértetlen, zárt borítékban postára adni. A borítékon fel kell tüntetni az alábbi jeligét: " Háziorvos praxis".
A pályázatokra az alábbi címet kell feltüntetni: Vértesacsa Község Önkormányzata Polgármestere 8089 Vértesacsa, Vörösmarty u.2.
A PÁLYÁZATHOZ KAPCSOLÓDÓ EGYÉB INFORMÁCIÓK:
- A feladatellátás vállalkozási formában, az önkormányzattal kötött szerződés alapján történik.
- Az önkormányzat a rendelőhelyiséget térítésmentesen biztosítja kivéve az eszközkarbantartást, és a veszélyes hulladék szállítást.
- Szolgálati lakás biztosított.
A MEGBÍZÁS IDŐTARTAMA:
A feladat-ellátási szerződés határozatlan időre szól, az álláshely az önkormányzattal kötött szerződésben foglalt időponttól tölthető be.
A képviselő-testület fenntartja magának az a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa.
Kapcsolat
Hirdető neve: Vértesacsa Község Önkormányzata
Telefon: +36/70/4508779
Email: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Jegyzői utasítás a Felcsúti Közös Önkormányzati Hivatal megváltozott munkarendjéről a koronavírus járvány terjedésének megakadályozása érdekében
A koronavírus terjedésének megakadályozására tett kormányzati intézkedésekkel összhangban, a fertőzés megelőzése és a terjedési valószínűségének csökkentése érdekében a Felcsúti Közös Önkormányzati hivatal székhely-településén és a kirendeltségeken 2021. május 10. napjától az alábbira változik a munkarend:
- személyes ügyfélfogadás az anyakönyvi események rögzítésének kivételével szünetel
- az ügyfelek és az anyakönyvi események érintettjei a hivatali épületekbe kizárólag maszkban léphetnek be és maszkban tartózkodhatnak
- az ügyelek a székhely és a kirendeltségek e-mail címén, postai úton és az ügyfélkapunk nyújthatnak be kérelmet, avagy telefonon kérhetik az adott ügytípusnak megfelelő ügyintéző kapcsolását
- amennyiben a ügy kizárólag személyesen intézhető el, úgy erre vonatkozóan az ügyintéző közvetlen felettese egyedileg, az ügy valamennyi körülményének mérlegelését követően ad engedélyt.
További cikkeink...
9. oldal / 45