Tájékoztató a szünidei gyermekétkeztetés igénybevételének feltételeiről

Vértesacsa Község Önkormányzata - a szünidei gyermekétkeztetés keretében - ingyenes déli meleg főétkezést biztosít a szülő, törvényes képviselő kérelmére, a hátrányos helyzetű, valamint azon halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek részére, akik rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben részesülnek.

A települési önkormányzat a szünidei gyermekétkeztetést a tanév rendjéről szóló miniszteri rendeletben meghatározott őszi, téli és tavaszi tanítási szünet, valamint az ezen időtartamra eső, a bölcsődei ellátást nyújtó intézmény és az óvoda zárva tartásának időtartama alatti munkanapokon szervezi meg.

Bővebben: Tájékoztató a szünidei gyermekétkeztetés igénybevételének feltételeiről

Változás a háziorvosi rendelés menetében

Tisztelt Betegeink!

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2016. szeptember 1-től megszűnik az időpont előjegyzés kérése, illetve adása.

A rendelési idők változatlanok, a továbbiakban is aki aznapi ellátást szeretne kapni a rendelési idő vége előtt egy órával az orvosi rendelőbe kell érkeznie.

A receptíratás rendje is marad: a rendelési idő előtt vagy közvetlenük utána kért receptek másnap ugyanilyen időben, tehát rendelés előtt vagy utána kerülnek kiadásra!

 

Megértésüket köszönjük!

Meta Prevent Kft.

Tájékoztatás szünidei gyermekétkeztetésről

Vértesacsa Község Önkormányzata - a szünidei gyermekétkeztetés keretében - ingyenes déli meleg főétkezést biztosít a szülő, törvényes képviselő kérelmére a hátrányos helyzetű és rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben részesülő, halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek részére.

A települési önkormányzat a szünidei gyermekétkeztetést a tanév rendjéről szóló miniszteri rendeletben meghatározott őszi, téli és tavaszi tanítási szünet, valamint az ezen időtartamra eső, a bölcsődei ellátást nyújtó intézmény és az óvoda zárva tartásának időtartama alatti munkanapokon és a tanév rendjéről szóló miniszteri rendeletben meghatározott nyári tanítási szünet időtartama alatt legalább 43 munkanapon, valamint az ezen időtartamra eső, a bölcsődei ellátást nyújtó intézmény és az óvoda zárva tartásának időtartama alatti munkanapokon szervezi meg.

Vértesacsa Község Önkormányzata a 2015/2016. tanévben a nyári tanítási szünet időtartamára eső, a jogszabályban előírt 43 munkanapot az alábbiakban határozta meg:

2016. július 04. napjától 2016. augusztus 31. napjáig.

Vértesacsa Község Önkormányzatának Képviselő-testületének a Vértesacsai Szivárvány Német Nemzetiségi Óvoda beiratkozási rendjéről és a nyári zárva tartásáról szóló 10/2016.(I.28.) számú határozata értelmében, az Óvoda nyári zárva tartás időpontja:

2016. augusztus 01. napjától 2016. augusztus 31. napjáig.

Fentiekre való tekintettel, az óvodaköteles gyermekek kizárólag az óvoda zárva tartásának idején jogosultak a szünidei gyermekétkeztetés igénybe vételére.

Vértesacsa Község Önkormányzata a nyári tanítási szünet időtartama alatti munkanapokon, a szünidei gyermekétkeztetést az étel elvitelének lehetőségével oldja meg.

Az étel a Reményik Sándor Református Általános Iskola Kazay Endre Német Nemzetiségi Tagintézménye (8089 Vértesacsa, Vendel tér 17.) épületében kerül kiadásra 11.00 és 12.00 óra között.

Az étel elszállításához szükséges ételhordóról mindenkinek saját magának kell gondoskodnia.

Dr. Sisa András jegyző s.k.

Hirdetmény ügysegédi rend változásáról

Értesítjük a Tisztelt Lakosságot, hogy a Fejér Megyei Kormányhivatal Bicskei Járási Hivatala heti rendszerességgel megtartott ügysegédi ügyfélfogadása 2016. május 10. napjától változik.

Ügyfélfogadási helye: Felcsúti Közös Önkormányzati Hivatal Vértesacsai Kirendeltsége; 8089 Vértesacsa, Vörösmarty u. 2.

Ügyfélfogadás ideje: Hétfő 14.30 - 15.30

Ügyintéző: Sándor Aliz

Elérhetőségei: 06 22 594 040, email: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

A települési ügysegéd feladatai:

A járási hivatal szervezetébe tartozó települési ügysegéd az ügyfelek lakóhelyén segít a járási hivatal hatáskörébe tartozó ügyek intézésében, közreműködik az eljárás megindításában, és szükség esetén az eljárásban is.

A települési ügysegéd a járási hivatal hatáskörébe tartozó ügyekben tájékoztatást ad az ügyfeleknek, a szükséges nyomtatványokat biztosítja, és segítséget nyújt a kitöltésükben, valamint továbbítja a hatáskörrel rendelkező szervhez.

A települési ügysegéd feladatai közé tartozik különösen:

  • Lakcímváltozással kapcsolatos kérelem átvétele és továbbítása
  • Lakcímnyilvántartásból adatszolgáltatásra irányuló kérelem átvétele és továbbítása
  • Mozgáskorlátozottak parkolási igazolványával kapcsolatos ügyei
  • Szociális és gyámügyekben kérelem átvétele és továbbítása, különösen:
    • aktív korúak ellátás jogosultságának megállapítása kérelem
    • egészségügyi szolgáltatás igénybe vételére irányuló kérelem
    • ápolási díj megállapítás iránti kérelem
    • közgyógyellátással kapcsolatos kérelem
  • Egyéb, a törzshivatal hatáskörébe tartozó kérelmek, illetve mellékletei átvétele és továbbítása
  • Az eljárás lefolytatásához szükséges nyilatkozatok megtételéről tájékoztatás (pl. értesítés az eljárás megindításáról, jogorvoslati jogról való lemondás lehetősége, jogerőre emelkedésről értesítés kérése, stb.)
  • Helyszíni szemlék előkészítése - pl. időpont egyeztetés az érintettekkel, a helyszíni szemlét elrendelő hatóság útmutatása szerint, esetenként helyszíni szemlén való részvétel.
  • Egyéb hatósági ügyekben közreműködés, a hatóság erre irányuló kérelme esetén.
  • Földhasználati bejelentéssel kapcsolatos kérelem kitöltésében közreműködés
  • Fentieken kívül a Fejér Megyei Kormányhivatalban igényelhető ellátások (pl.: családtámogatás) kérelem ügyében közreműködés.

 

7. oldal / 23