Változás a Kormányhivatal munkarendjében

Nemzeti ünnepünkhöz, március 15-éhez közeledve munkanap-áthelyezések lesznek a munkáltatóknál, így a Fejér Megyei Kormányhivatalban is.

Március 10-én, szombaton pénteki munkarend szerint dolgoznak, és várják az ügyfeleket a kormánytisztviselők a megyei kormányhivatal szervezeti egységeiben, beleértve a járási hivatalok kormányablakait és okmányirodáit is.

Március 15-e, csütörtök – mint ismeretes – nemzeti ünnep, munkaszüneti nap, március 16-a, péntek pedig pihenőnap lesz Magyarországon.

Fejér Megyei Kormányhivatal

Tájékoztató a kormányablakok meghosszabbított nyitva tartási idejéről

Csak érvényes személyi okmányokkal szavazhatunk április 8-án. Meghosszabbítják a kormányablakok nyitva tartási idejét az országgyűlési képviselők 2018. évi választásával összefüggésben, április 6. és április 8. között.

Magyarország köztársasági elnöke április 8-ára tűzte ki az országgyűlési képviselők általános választását. A szavazás napján, a szavazóhelyiségben az a választópolgár adhatja le voksát, aki a névjegyzékben szerepel, és érvényes okmánnyal - személyazonosító igazolvánnyal, útlevéllel vagy vezetői engedéllyel – igazolja személyazonosságát, valamint a lakcímkártyával a lakcímét és személyi azonosítóját. A lejárt érvényességű okmányokkal rendelkezők nem szavazhatnak, őket a szavazatszámláló bizottság köteles visszautasítani.

A választások zavartalan lebonyolítása érdekében, a választójog gyakorlását biztosítandó, a kormányablakok az április 6. és április 8. közötti napokon (péntektől vasárnapig) meghosszabbított nyitva tartási idővel, reggel 7 órától 19 óráig az ügyfelek rendelkezésére állnak, a személyazonosításra alkalmas okmányok megújítására, kiváltására, cseréjére és pótlására irányuló ügyintézés érdekében.

 (Fejér Megyei Kormányhivatal)

Új épületbe költözik a Bicskei Járási Hivatal

Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy a Fejér Megyei Kormányhivatal Bicskei Járási Hivatal szervezeti egységei a Bicske, Szent István út 7-11. szám alatti, új épületbe költöznek.

A költözés ütemezése a következő lesz:

  • Kormányablak Osztály

Az első ügyfélfogadási napja: 2018. február 19. hétfő

  • Földhivatali Osztály

A költözés ideje alatt 2018. február 19-én, hétfőn az ügyfélfogadás szünetel.

Az új helyszínen történő első ügyfélfogadás napja: 2018. február 21. szerda

Az osztály átmenetileg csak a 06 /30/- 894-8086-os telefonszámon érhető el.

  • Hatósági, Gyámügyi és Igazságügyi Osztály

Az új helyszínen az első ügyfélfogadás napja: 2018. február 23. péntek

  • Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Osztály

A költözés ideje alatt 2018. február 23-án, pénteken az ügyfélfogadás szünetel.

Az új helyszínen az első ügyfélfogadás napja: 2018. február 26., hétfő

  • Foglalkoztatási Osztály

A költözés ideje alatt 2018. március 22-én, csütörtökön 12 órától és 2018. március 23-án, pénteken az ügyfélfogadás szünetel.

Az első ügyfélfogadás napja: 2018. március 26., hétfő

A Bicskei Járási Hivatal új címe: 2060 Bicske, Szent István út 7-11.

(Fejér Megyei Kormányhivatal)

Adventi gyertyagyújtás

Szeretettel várjuk községünk lakosságát a játszótérre a karácsonyt megelőző adventi ünnepkör keretében településünkön megrendezésre kerülő gyertyagyújtásra.

Időpontok:

december 3., vasárnap 16 óra

december 10., vasárnap 16 óra

december 17., vasárnap 16 óra

december 23., szombat 16 óra

 

Vértesacsa Község Önkormányzata

Adategyeztetés

Kedves Vértesacsai Nyugdíjasok!

Ezúton kérjük a Vértesacsai állandó lakóhellyel rendelkező 65 évesnél idősebb polgárokat, hogy adategyeztetés céljából (mint a tavalyi évben) szíveskedjenek a Községházára befáradni az alábbiak szerint.

Azokat a nyugdíjas hölgyeket és urakat várjuk, akik 2017. december 31-ig betöltik 65. életévüket (1952. december 31-e előtt születtek).

Az adategyeztetéshez személyi igazolvány, TAJ kártya és aláírás is szükséges. (Kérjük, ha szükséges, szemüvegét szíveskedjen magával hozni.)

A gyorsabb ügyintézés miatt tanácsoljuk, hogy lehetőség szerint az alábbi ajánlásban szereplő időpontban szíveskedjenek hozzánk befáradni.

2017.12.04. Hétfő: 8 - 15.30-ig Az Ady, Arany J., Deák, Dózsa, Fornai, Fő utcákban lakó ügyfeleket várjuk.

2017.12.05. Kedd: 8 - 15.30-ig A József, Kazay, Kossuth, Major, Mester, Orgona, Patóhegy utcákban lakó ügyfeleket várjuk.

2017.12.06. Szerda: 8 - 15.30-ig A Petőfi, Pipacs, Rákóczi, Rózsadomb, Vendel tér, Vörösmarty utcákban lakó ügyfeleket várjuk.

A mozgásában korlátozott, vagy egyéb nehézséggel küzdő ügyfeleinket otthonukban fogjuk felkeresni 2017.12.07 és 2017.12.08 között.

Kérjük, tegyék lehetővé a bejutást.

A tájékoztató tartalmáról kérjük, értesítse érintett hozzátartozóját, ismerősét, szomszédját is.

Köszönettel: Vértesacsa Község Önkormányzata

23. oldal / 46