DÁTUM



2024 Oct
Szombat 05

Rövid, fontos - danger

Tisztelt Lakosság!
 
Dr. Suszterics-Fülöp Noémi háziorvosi rendelése 2024. szeptember 9-től az alábbiak szerint változik:
 
Hétfő
Orvosi rendelés 8 és 12 óra között
 
Kedd
Terhes, ill. csecsemőtanácsadás 10 és 12 óra között 
Orvosi rendelés 12 és 16 óra között 
 
Szerda
Orvosi rendelés 8 és 12 óra között
 
Csütörtök
Orvosi rendelés 10 és 12 óra között. A helyettesítést Dr. Rumann Hildegard látja el.
 
Péntek
Orvosi rendelés 8 és 11 óra között

Recept felírására az alábbi lehetőségek biztosítottak:
  • rendelési idő alatt a bejárati ajtó előtt elhelyezett postaládába lehet bedobni recept felírási igényt, amit a következő nap folyamán tudnak patikában kiváltani
  • recept felírási igényt küldhetnek az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.email címre
  • ha nincs más lehetőség, akkor az orvosi rendelőbe telefonálva. A rendelő telefonszáma: +36 22 594 024 (kérjük abban az esetben éljen ezzel a móddal, ha nincs más lehetősége mivel a telefonhívással zavarhatja a betegellátást!)

Hétköznapokon 8 és 16 óra között a háziorvos sürgős/indokolt esetben a +36 30 019 8619 telefonszámon elérhető.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

Jegyzői utasítás a Felcsúti Közös Önkormányzati Hivatal megváltozott munkarendjéről a koronavírus járvány terjedésének megakadályozása érdekében

FaceBook

A koronavírus terjedésének megakadályozására tett kormányzati intézkedésekkel összhangban, a fertőzés megelőzése és terjedési valószínúségének csökkentése érdekében a Felcsúti Közös Önkormányzati Hivatal székhely-településén és a kirendeltségeken a jegyző az eddigieken túl további intézkedéseket foganatosított, melyek 2021. március 6. napjától visszavonásig érvényesek.

A személyes ügyfélfogadás az anyakönyvi események rögzítésének kivételével szünetel. A személyes ügyfélfogadás az anyakönyvi ügyekben előzetes bejelentkezéssel, időpontra érkező ügyfelek ügyei intézésével megengedett. Az anyakönyvi események a Hivatal székhelyén és kirendeltségein a szükséges minimális jelenlévők számára kerülhet megtartásra. Házasságkötés során kizárólag a házasulandó felek és két tanú lehet jelen, a szertartás legszükségesebb időtartamára. Az ügyfelek és az anyakönyvi események érintettjei a hivatali épületekbe kizárólag maszkban léphetnek be és maszkban tartózkodhatnak. A hivatali épületen kívül és a hivatali munkaidőn túl, külső helyszínen történő esküvőkön valő részvételre az anyakönyvvezető nem köteles.

 

További részletek az Jegyzői utasításban találhatók.