DÁTUM



2017 Sep
Csütörtök 21

Járási hivatal

FaceBook

A Fejér Megyei Kormányhivatal Bicskei Járási Hivatala illetékességi területe, szervezeti egységei, ügyfélfogadási rendje

 

A Járási Hivatal illetékességi területe

A Járási Hivatal illetékességi területe Alcsútdoboz, Bicske, Bodmér, Csabdi, Csákvár, Etyek, Felcsút, Gánt, Mány, Óbarok, Szár, Tabajd, Újbarok, Vértesacsa, Vértesboglár közigazgatási területe.

A Járási Hivatal Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Osztály illetékességi területe a Bicskei Járás, a Gárdonyi Járás: Gárdony, Kápolnásnyék, Nadap, Pákozd, Pázmánd, Sukoró, Szabadegyháza, Velence, Vereb, Zichyújfalu és a Móri Járás: Bakonycsernye, Balinka, Bodajk, Csákberény, Csókakő, Fehérvárcsurgó, Isztimér, Kincsesbánya, Magyaralmás, Mór, Nagyveleg, Pusztavám, Söréd közigazgatási területe.

 

A Bicskei Járási Hivatal elérhetősége

Cím: 2060 Bicske, Kossuth tér 14.
Telefon: 06 22 566 300
Fax: 06 22 566 303
E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Hivatalvezető: Szabó Gábor

Telefon: 06 22 566 302, 06 20 424 0994

Fax: 06 22 566 303

E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Hivatalvezető-helyettes: Nagyné Mikulásik Katalin

Telefon: 06 22 566 301, 06 30 867 6935

Fax: 06 22 566 303

E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

Bicskei Járási Hivatal szervezeti egységei és elérhetőségei

Okmányirodai Osztály

Osztályvezető: Vakánné Petrovics Ildikó

Cím: 2060 Bicske, Kossuth tér 16.

Telefon: 06 22 566 290, 06 30 411 5029

Fax: 06 22 566 287

E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Ügyfélszolgálat, időpontfoglalás: 06 22 566-288

Kérjük az okmányirodába érkező ügyfeleket, hogy a gyorsabb ügyintézés érdekében vegyék igénybe az időpontfoglalás lehetőségét fenti telefonszámon, vagy a www.magyaroszag.hu honlapon keresztül. Az időpontfoglalás a www. magyarorszag.hu internetes honlapon ügyfélkapu regisztráció nélkül is lehetséges. 

Soron kívüli ügyintézés: elkészült okmány átvétele és ügyfélkapu regisztráció.

 

Hatósági és gyámhivatali osztály

Osztályvezető: Orosz Éva

Cím: 2060 Bicske, Kossuth tér 14. (III. emelet)

Telefon: 06 22 566-280,

Fax: 06 22 566 303

Hatósági ügyek: 06 70 436 4046

Gyámügyek: 06 70 436 4047

E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

Roma referens: Sándor Alíz

Cím: 2060 Bicske, Kossuth tér 14. II. emelet 26. szoba

Tel: 06 22 566 307, 06 70 436 4046 

 

Földhivatali osztály

Megbízott osztályvezető: Székelyné Homonnai Krisztina

Cím: 2060 Bicske, Kossuth tér 14. I. és II. emelet

Telefon: 22/566-018, 22/566-014

Fax: 22/566-012

E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

Foglalkoztatási osztály

Megbízott osztályvezető: Nagyné Mikulásik Katalin

Cím: 2060 Bicske, Kisfaludy utca 50.

Telefon/fax: 22/565-263

 

E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.; Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

Élelmiszerbiztonsági és állategészségügyi osztály

Osztályvezető: Dr. Tomor Éva

Cím: 2060 Bicske, Kossuth tér 14. (földszint)

Telefon: 06 22 261 150, 06 70 436 2510

Fax: 06 22 565-292

E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Móri kirendeltség: 8060 Mór, Zrínyi utca 36. Tel: 06 22 400 138, 06 22 562 359, Fax: 06 22 400 138, e-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

Értesítjük a Tisztelt Lakosságot, hogy a Fejér Megyei Kormányhivatal Bicskei Járási Hivatala heti rendszerességgel megtartott ügysegédi ügyfélfogadása 2016. május 10. napjától változik.

Ügyfélfogadási helye: Felcsúti Közös Önkormányzati Hivatal Vértesacsai Kirendeltsége; 8089 Vértesacsa, Vörösmarty u. 2.

Ügyfélfogadás ideje: Hétfő 14.30 - 15.30

Ügyintéző: Sándor Aliz

Elérhetőségei: 06 22 594 040, email: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

A települési ügysegéd feladatai:

A járási hivatal szervezetébe tartozó települési ügysegéd az ügyfelek lakóhelyén segít a járási hivatal hatáskörébe tartozó ügyek intézésében, közreműködik az eljárás megindításában, és szükség esetén az eljárásban is.

A települési ügysegéd a járási hivatal hatáskörébe tartozó ügyekben tájékoztatást ad az ügyfeleknek, a szükséges nyomtatványokat biztosítja, és segítséget nyújt a kitöltésükben, valamint továbbítja a hatáskörrel rendelkező szervhez.

A települési ügysegéd feladatai közé tartozik különösen:

  • Lakcímváltozással kapcsolatos kérelem átvétele és továbbítása
  • Lakcímnyilvántartásból adatszolgáltatásra irányuló kérelem átvétele és továbbítása
  • Mozgáskorlátozottak parkolási igazolványával kapcsolatos ügyei
  • Szociális és gyámügyekben kérelem átvétele és továbbítása, különösen:
    • aktív korúak ellátás jogosultságának megállapítása kérelem
    • egészségügyi szolgáltatás igénybe vételére irányuló kérelem
    • ápolási díj megállapítás iránti kérelem
    • közgyógyellátással kapcsolatos kérelem
  • Egyéb, a törzshivatal hatáskörébe tartozó kérelmek, illetve mellékletei átvétele és továbbítása
  • Az eljárás lefolytatásához szükséges nyilatkozatok megtételéről tájékoztatás (pl. értesítés az eljárás megindításáról, jogorvoslati jogról való lemondás lehetősége, jogerőre emelkedésről értesítés kérése, stb.)
  • Helyszíni szemlék előkészítése - pl. időpont egyeztetés az érintettekkel, a helyszíni szemlét elrendelő hatóság útmutatása szerint, esetenként helyszíni szemlén való részvétel.
  • Egyéb hatósági ügyekben közreműködés, a hatóság erre irányuló kérelme esetén.
  • Földhasználati bejelentéssel kapcsolatos kérelem kitöltésében közreműködés
  • Fentieken kívül a Fejér Megyei Kormányhivatalban igényelhető ellátások (pl.: családtámogatás) kérelem ügyében közreműködés.

 

 

Bicskei Járási Hivatal ügyfélfogadási rendje

 
Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek
Okmányirodai Osztály
8.00 - 12.00
13.00 - 16.00
Az ügyfélfogadás szünetel.
8.00 -12.00
13.00-18.00
délelőtt szünetel
13.00 - 16.00
8.00 - 12.00
Hatósági és Gyámügyi Osztály
8.00 - 12.00
13.00 - 16.00
Az ügyfélfogadás szünetel.
8.00 - 12.00
13.00- 16.00
Az ügyfélfogadás szünetel
8.00 - 12.00
Hatósági és Gyámügyi Osztály keretében működő Roma referens
Az ügyfélfogadás szünetel.
Az ügyfélfogadás szünetel.
13.00- 16.00
Az ügyfélfogadás szünetel.
10.00 - 12.00
Élelmiszer-biztonsági és Állategészségügyi Osztály
 
Bicske székhely
 
 
Móri Kirendeltség
 
 
Gárdonyi Járás
 
 
 
8.00 - 12.00
13.00 - 15.30
----------
8.00 - 12.00
13.00 - 15.30
----------
8.00 - 12.00
13.00 - 15.30
Az ügyfélfogadás szünetel.
 
 
 
 8.00 - 12.00
13.00-15.30
----------
 8.00 – 12.00
13.00 – 15.30
----------
 8.00 – 12.00
13.00 – 15.30
 
 
 
 8.00 - 12.00
13.00-15.30
------------
8.00 – 12.00
13.00 – 15.30
-----------
8.00 – 12.00
13.00 - 15.30
 
 
 
8.00 - 12.00
----------
8.00 – 12.00
 
-----------
8.00 – 12.00
Foglalkoztatási Osztály
8.00 - 14.00
Az ügyfélfogadás szünetel.
8.00 - 14.00
8.00 - 14.00
8.00 - 12.00
Földhivatali Osztály
8.00 - 12.00
13.00 - 16.00
Az ügyfélfogadás szünetel.
8.00 - 12.00
13.00-16.00
Az ügyfélfogadás szünetel.
8.00 - 12.00